سنگ مرمریت به خاطر داشتن ویژگی های ظاهری مثبت یکی از پرکاربردترین سنگ ها در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود. قیمت سنگ مرمریت به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه خواهیم گفت. این سنگ به علت برخورداری از ظاهر زیبا و مقاومت بالا، جزو سنگ های با کیفیت و مرغوب شمرده شده و جهت طراحی فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

<yoastmark class=

مزایای سنگ مرمریت

مزایای و ویژگی های مثبت سنگ مرمریت عبارتند از:

کاربرد سنگ مرمریت

از آنجا که قیمت سنگ مرمریت نسبت به مدل های دیگر مناسب تر است، بنابراین در ساختمان سازی کاربرد بیشتری دارد و به علت داشتن جذابیت و زیبایی ظاهری بالا جهت تزیین نمای داخلی ساختمان استفاده می گردد. همچنین این سنگ زیبا برای پوشش دیوارها و ساخت کف ساختمان ها نیز به کار گرفته می شود.
سایر موارد مصرف این سنگ در بناسازی عبارتند از:

سنگ مرمریت علاوه بر ساختمان سازی در تولید مصنوعات سنگی نیز مانند مجسمه ها و میز جلو مبلی کاربرد دارد.

قیمت سنگ مرمریت

همانطور که اشاره شد سنگ مرمریت در داخل کشور ما وجود دارد و به همین خاطر قیمتش مقرون به صرفه و مناسب تر است.

عوامل موثر در قیمت سنگ مرمریت به شرح زیر می باشد:

جمع بندی

در این مطلب اطلاعاتی پیرامون سنگ مرمریت، مزایا و قیمت آن در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و همانطور که گفته شد سنگ مرمریت جزو پرطرفدارترین سنگ ها در صنعت ساختمان سازی محسوب شده و دارای مقاومت بالایی در برابر آتش و عوامل محیطی می باشد. همچنین این محصولات از قیمت مناسبی برخوردارند و سنگ مرمریت روشن نیز قیمت بیشتری دارد.

جهت خرید سنگ مرمریت و خرید مستقیم سنگ از کارخانه ، با شماره 09133324065 تماس حاصل فرمایید و یا برای ثبت سفارش حضوری به آدرس اصفهان-تیران-منطقه صنعتی رضوانشهر-فاز۱-خیابان یکم شرقی-سنگبری شهاب سنگ مراجعه نمایید

شماره تماس مستقیم کارخانه سنگبری – 09133324065 ( مهندس غیب دوست ) پاسخگوی سوالات شما هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *