سنگ تراورتن از دیرباز تا کنون در ایران حدود ۶۰۰ هزار سال است که از معادن، انواع سنگ استخراج می کنند، همین امر موجب شده است که سازه هایی با نمای سنگی بسیار مجلل و زیبا داشته باشیم. نمونه ای از این سنگ ها در ساخت بناهایی مثل تخت جمشید نیز قابل مشاهده است که بررسی های صورت گرفته روی بناهای مدفون شده در خاک حاکی از این موضوع است که در گذشته استفاده از سنگ نمای ساختمان، به روش های سنتی صورت می گرفته و به مرور زمان پیشرفت های زیادی در این زمینه ایجاد شده است.

سنگ محلات ارزان
سنگ محلات ارزان

در گذشته به علت نبود اطلاعات کافی و ابزار ابتدایی جهت استخراج سنگ، این کار سختی و زحمت بسیاری داشت و به منظور آسان تر شدن کار از معادن سطح زمین و روباز با ابزار دستی استفاده می شد. اما اکنون به کمک دستگاه های مخصوص جهت‌ استخراج، این کار سرعت بیشتری گرفته و راحت تر شده است. همین پیشرفت هم سبب فراهم شدن امکان استخراج سنگ های زیرزمینی گردید.

دلایل استخراج سنگ تراورتن چیست؟

سنگ تراورتن از جمله سنگ های استخراجی است که دارای بافتی رسوبی و متخلخل بوده و برای نماهای مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد؛ تنوع رنگ بالایی دارد که مرغوب ترین و محبوب ترین نوع آن کرم مایل به سفید است؛ مقاومت بالای این نوع سنگ سبب استفاده آن در نمای بیرونی ساختمان شده است. ویژگی هایی که این سنگ را از دیگر سنگها متمایز کرده است عبارتند از

همچنین این سنگ عایق صوتی و گرمایی و سرمایی بسیار خوبی است که دلیل این خاصیت وجود حفره هایی در ساختار آن است و ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز به این سنگ بخشیده است.
دیگر دلایل استخراج سنگ تراورتن عبارتند از:

ویژگی های سنگ ارزان تراورتن آبگرم محلات

سنگ تراورتن آبگرم محلات به خاطر دارابودن مزایای زیر بسیار پرطرفدار و محبوب است:

جهت خرید سنگ تراورتن محلات و خرید مستقیم سنگ از کارخانه ، با شماره 09133324065 تماس حاصل فرمایید و یا برای ثبت سفارش حضوری به آدرس اصفهان-تیران-منطقه صنعتی رضوانشهر-فاز۱-خیابان یکم شرقی-سنگبری شهاب سنگ مراجعه نمایید

شماره تماس مستقیم کارخانه سنگبری – 09133324065 ( مهندس غیب دوست ) پاسخگوی سوالات شما هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *