سنگ مرمریت از سنگ های محبوب و پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی به حساب می آید. از آنجا که این سنگ انواع مختلفی داشته و در مدل ها و رنگ بندی های متنوع یافت می شود، فاکتورهای کیفی نیز در این سنگ ها با هم فرق می کند. به عنوان نمونه سنگ مرمریت از نظر مقاومت و جذب آهن و تخلخل کیفیت های گوناگونی دارد. به همین خاطر هم در انتخاب بهترین سنگ مرمریت باید به خصوصیات و ویژگی های باطنی و ظاهری سنگ توجه نمود.

بهترین سنگ مرمریت
بهترین سنگ مرمریت

اطلاعاتی در مورد بهترین سنگ مرمریت

همانطور که در بالا اشاره شد، معیار شناسایی بهترین سنگ مرمریت توجه به ویژگی های آن است. سنگ مرمریت به علت استخراج از معادن مختلف، از لحاظ رنگ و ساختار دارای تفاوت های زیادی می باشد. سنگ های مرمریت ساختمانی یکی از پرکاربردترین سنگ های مرمریت در صنعت ساختمان سازی هستند مانند سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، مرمریت آباده، مرمریت پرطاووسی یزد، مرمریت دهبید، مرمریت هرسین، مرمریت صلصالی، مرمریت سولوگری، مرمریت جوشقان و…
بهترین سنگ های مرمریت سنگ هایی اند که دارای مقاومت قابل توجهی در برابر عوامل محیطی باشند.

آشنایی با ویژگی بهترین سنگ مرمریت

امروزه انواع سنگ مرمریت داریم که در موارد گوناگون به کار گرفته می شوند.
بهترین سنگ مرمریت، سنگی دارای رنگ روشن تر و کیفیت بالاتر است. به عبارتی سنگهای رنگ کرمی و روشن، یکی از سنگ های باکیفیت محسوب می شوند. کاربرد این سنگ ها در صنعت ساختمانی زیاد بوده و به منظور طراحی لابی ساختمان و راهروها، طراحی آشپزخانه و اتاق های خانه های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.
همچنین بهترین سنگ های مرمریت از مقاومت سایشی بالا و ضخامت مناسبی برخوردار اند. این سنگ ها در برابر ضربات مکرر محکم بوده و طول عمر مفید بالایی دارند.

قیمت سنگ های مرمریت

قیمت سنگ مرمریت به دلیل وجود فاکتورها و عوامل گوناگون، دقیق و مشخص شده نیست.
شکل ظاهری و ویژگی های باطنی سنگ مرمریت، از جمله فاکتورهای موثر در تعیین قیمت محسوب می شود.
موقع خرید سنگ مرمریت به میزان رگه سنگ ها توجه نمایید، هرچه رگه های سنگ مرمریت کمتر باشد قیمت سنگ بالاتر می رود. سنگ های مرمریت از نظر کیفیت دسته بندی های گوناگونی دارند.
در کل بهترین سنگ مرمریت، سنگی است که رگه های کمتر، مقاومت بالاتر و رنگ روشن تر داشته باشد.

جمع بندی

در این مطلب درباره سنگ مرمریت نکاتی آموختیم. معمولاً سنگ های مرمریت به علت یافت شدن در کشورمان با قیمت های ارزان تری عرضه شده و جزو مهم ترین سنگ ها در صنعت ساختمانی می باشند که در طراحی ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد زیادی دارند. این سنگ ها باتوجه به خصوصیات و ویژگی هایشان دارای قیمت های متفاوت می باشند. بهترین مدل سنگ های مرمریت سنگ هایی اند که رنگ روشن، مقاومت بالا و رگه های کمتر داشته باشند.

 

جهت خرید بهترین سنگ مرمریت و خرید مستقیم سنگ از کارخانه ، با شماره 09133324065 تماس حاصل فرمایید و یا برای ثبت سفارش حضوری به آدرس اصفهان-تیران-منطقه صنعتی رضوانشهر-فاز۱-خیابان یکم شرقی-سنگبری شهاب سنگ مراجعه نمایید

شماره تماس مستقیم کارخانه سنگبری – 09133324065 ( مهندس غیب دوست ) پاسخگوی سوالات شما هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *